Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak prowadzona przez Ciebie firma jest odbierana w sieci? Masz pomysł w jaki sposób wyróżnisz się na tle silnej konkurencji rynkowej i zdobędziesz uznanie swojej grupy targetowej? A może, mimo usilnych starań, nie masz sposobności na to, żeby zainteresować swoją ofertą potencjalnych odbiorców? W każdym z tych przypadków pomocny będzie na pewno szeroko rozumiany na dziś dzień marketing i jeszcze powszechniejsza usługa pozycjonowania, która sprawi, że zwiększy się Twoja pozycja w wynikach wyszukiwania w popularnych przeglądarkach internetowych, w tym zwłaszcza celuje się dziś w Google i pozycjonowanie pod tą właśnie przeglądarkę. Niemniej jednak na tym zabiegów szeroko promocyjnych nie koniec. Równie ważne jest na przykład zatroszczenie się o visual identity czyli tak zwaną identyfikację wizualną rozumianą jako elementy stricte graficzne, w tym przykładowo logotyp.
Dzięki temu możesz przede wszystkim zasłynąć wśród konkurencji, a także utrwalić swoją pozycję na rynku, wyróżniając się w branży. Niestety jednak sporo przeciętnych, statystycznych Kowalskich, zupełnie nie ma świadomości tego, jak ważne jest uzupełnienie zabiegów z klasycznego marketingu interaktywnego w postaci powiedzmy pozycjonowania wyżej wymienionego o poszczególne elementy identyfikacji wizualnej.
Dlaczego? Wiąże się to zwłaszcza z tym względem, że nawet najlepiej wypozycjonowany serwis, jeśli nie będzie charakteryzował się znakomitą grafiką, po prostu przepadnie wśród odbiorców – kto zechce zaufać i wydać pieniądze na zamówienie w przestarzale prezentującym się sklepie internetowym? Nie ma mowy! Niby mówi się, że nie szata zdobi człowieka, ale z drugiej strony pierwsze wrażenie najważniejsze i tego się trzymajmy, więc logotyp i dobrze zaplanowane symbole graficzne składające się na identyfikację wizualną naszej firmy i marki są jak najbardziej mile widziane.
Napisane przez: